Γίνεται να ξεχρεώσουν τέσσερις επιχειρηματίες χρέη τους, δίχως να ξοδευτεί ούτε ένα ευρώ; Όσο τρελό ή απίθανο ακούγεται, η ιστορία που ακολουθεί μας δείχνει με τον καλύτερο δυνατό τρόπο πως γίνεται αλλά πόσο «φούσκα» είναι πολλές φορές η οικονομία.
Για να δούμε τι έγινε…
Πηγαίνει ένας υπάλληλος μεγάλης εταιρείας στην περιφέρεια για να κλείσει ένα σημαντικό deal. Επειδή το ταξίδι πραγματοποιήθηκε την τελευταία στιγμή, έκλεισε ξενοδοχείο κατά την άφιξή του στον προορισμό του. Καταβάλει το ποσό των 200 ευρώ για τις πρώτες δύο νύχτες, με την προϋπόθεση να παραμείνει και τρίτη βραδιά αν χρειαστεί.
Μέχρι να ετοιμαστεί το δωμάτιο, αφήνει την βαλίτσα του στη ρεσεψιόν και πηγαίνει για έναν σύντομο καφέ στην πόλη. Ο ξενοδόχος που το τελευταίο διάστημα είχε αναδουλειές, είχε και χρέη. «Ας δώσω και τα 200 ευρώ στον συνεργάτη που μου πλένει τα σεντόνια και τις πετσέτες του ξενοδοχείου», σκέφτηκε, καθώς εκείνη την στιγμή εμφανίστηκε ο άνθρωπος για να του παραδώσει ένα πακέτο με πεντακάθαρα – μοσχομυριστά σεντόνια. Έτσι και έγινε. Όπως έβαλε στο ταμείο του το ποσό ο ξενοδόχος, έτσι το έδωσε. Ο ιδιοκτήτης του καθαριστηρίου είχε χρέος 200 ευρώ στο πρατήριο καυσίμων. Τον τελευταίο καιρό, έβαζε βενζίνη ρεφενέ. Φεύγοντας, δίνει τα 200 ευρώ στον πρατηριούχο, διώχνοντας από πάνω του ένα βάρος.
Ο ιδιοκτήτης του πρατηρίου, δούλευε πολλές ώρες, με αποτέλεσμα να τον χωρίσει η γυναίκα του. Χωρισμένος, έψαχνε λιγοστές στιγμές έρωτα στην αγκαλιά ιερόδουλης της περιοχής του. Όπως του χρωστούσαν του ίδιου χρήματα, έτσι χρώσταγε κι αυτός. Τηλεφώνησε στην κυρία και της έκλεισε ραντεβού για το βράδυ. Για να την πείσει, της πρότεινε να περάσει από το μαγαζί του για να πάρει τα 200 ευρώ που της όφειλε. Όταν σου χρωστούν χρήματα, πηγαίνεις, δίχως να είσαι υπεράνω. Η ιερόδουλη πέρασε με το αυτοκίνητό της από το πρατήριο και πήρε τα χρήματα. Η πρώτη της σκέψη ήταν να τα επενδύσει σε ρούχα ή καλλυντικά. Η δεύτερη, και αυτή που υπερίσχυσε, ήταν να δώσει στον ξενοδόχο τα 200 ευρώ που του χρωστούσε. Το ξενοδοχείο είναι μέρος τη δουλειάς της. Το «γραφείο» της. Για να μην μπει στον πειρασμό και τα χαλάσει, πριν επιστρέψει στο σπίτι της, πέρασε από το ξενοδοχείο και έδωσε τα χρωστούμενα.
Την ίδια ώρα, ο υπάλληλος της εταιρείας μιλούσε, μέσω κινητού, ασταμάτητα με την Αθήνα. Ένα έκτακτο γεγονός έδωσε στο deal παράταση ημερών. Η δουλειά θα γινόταν, αλλά προς το τέλος του μήνα – σε καμιά δεκαπενταριά ημέρες δηλαδή. Ο υπάλληλος επέστρεψε στο ξενοδοχείο. Εξήγησε στον ξενοδόχο το απρόοπτο και αφού δεν είχε μπει στο δωμάτιο και δεν είχε πληρώσει με ηλεκτρονική μορφή, ζήτησε ευγενικά πίσω την προκαταβολή και ανανέωσε το ραντεβού το επόμενο διάστημα. Ο ξενοδόχος δεν είχε λόγο να αρνηθεί – είχε και τα χρήματα ζεστά στα χέρια του. Του έδωσε τα 200 ευρώ και ο υπάλληλος έφυγε.
Δίχως να ξοδευτεί ούτε ένα ευρώ, τέσσερις επαγγελματίες της τοπικής κοινωνίας τακτοποίησαν ένα χρέος που είχαν.
Διαβάστε στο yougogreece.gr
Η διδακτική ιστορία με τα δύο καρπούζια, τον ηλικιωμένο και τον νεαρό είρωνα πελάτη
Τι είναι τα τρικ ασυνείδητης επιρροής: Έτσι θα γίνεστε πιο αρεστοί στους άλλους
Η λίστα με τις 25 συμβουλές επιτυχίας κορυφαίου επενδυτή λίγο πριν πεθάνει
Ακολουθείστε το yougogreece.gr στο Google News και στο Facebook