Το YouTube ετοιμάζει αθλητικό περιεχόμενο μέσω καναλιού του. Στο άκουσμα και μόνο νιώθεις πως κάτι αλλάζει και αυτή είναι μια εξέλιξη, που όταν υλοποιηθεί, θα φέρει αλλαγές στο παγκόσμια αθλητική κοινότητα και τους φίλους των σπορ.
Πώς απόφασισε η δημοφιλής πλατφόρμα να μπει στα αθλητικά; Ο λόγος είναι απλός: οι χρήστες του YouTube αυξάνονται συνεχώς και επειδή στην Google δεν αφήνουν τίποτα στην τύχη του, αποφάσισαν πως αυτό θα είναι το μεγάλο στοίχημα του YouTube.
Το προηγούμενο έτος, η πλατφόρμα «έγραψε» 35 δισεκατομμύρια ώρες προβολής αθλητικού περιεχομένου. Το σημαντικότερο στοιχείο, όμως, που κρύβεται στην αύξηση, είναι το μέγεθος της αύξησης. Τα στοιχεία κάνουν λόγο για περίπου 50% περισσότερες ώρες σε σχέση με την προπέρσινη σεζόν – για την ακρίβεια 45%.
Η αρχή μπορούμε να πούμε πως έγινε τις προηγούμενες ημέρες. Αν και το YouTube δεν είναι επίσημος συνεργάτης της ΔΟΕ, κατάφερε και εξασφάλισε συγκεκριμένα highlights από το Παρίσι 2024 και τους Ολυμπιακούς Αγώνες που διεξήχθησαν στην πρωτεύουσα της Γαλλίας. Εικόνες που προβλήθηκαν σε Ηνωμένες Πολιτείες Αμερικής και Ευρώπη.
Η ηγεσία της πλατφόρμας έχει ανακοινώσει το μπάσιμο του YouTube στο αθλητικό περιεχόμενο. Το πλάνο αρχίζει να εξελίσσεται και όταν ετοιμαστεί, θα μιλάμε για έναν μεγάλο «παίκτη» που έχει τη δύναμη ν’ αλλάξει τις ισορροπίες.
Ακολουθείστε το yougogreece.gr στο Google News και στο Facebook