Για κάποιους, η ευρηματικότητα στην παρανομία και την απάτη, δεν έχει ταβάνι. Θύμα αυτή τη φορά ήταν ένας ιδιοκτήτης ακινήτου στην Αττική, το οποίο ήταν διαθέσιμο για βραχυχρόνια μίσθωση. Όλα πήγαιναν καλά, αφού η εν λόγω αγορά έχει εξαιρετική πορεία και αφήνει ένα ικανοποιητικό κέρδος ακόμα και για εκείνους που διαχειρίζονται μικρό αριθμό ακινήτων. Όλα αυτά, βέβαια, μέχρι να γίνει η στραβή.
Και η στραβή έγινε για έναν ιδιοκτήτη και ήταν ύψους, λίγο- πολύ, 3.500 ευρώ. Πριν από λίγες εβδομάδες είχε προχωρήσεις σε μίσθωση τύπου Airbnb σε έναν Κινέζο για μία εβδομάδα. Όλα κύλησαν ομαλά, μέχρι τη στιγμή που έφτασε ο λογαριασμός του ΟΤΕ. Τότε κατάλαβε πως τίποτα δεν πήγαινε βάσει προγράμματος. Γιατί;
Γιατί με μεγάλη του έκπληξη διαπίστωσε ότι ο λογαριασμός έφτασε στο εξωφρενικό ποσό των 3.500 ευρώ. Η πρώτη αντίδραση του ιδιοκτήτη ήταν μάλλον ήπια, θεωρώντας πως πρόκειται για κάποιο λάθος του παρόχου, αφού το εν λόγω ακίνητο δεν διέθετε τηλέφωνο παρά μόνο ίντερνετ και η χρέωση είναι σταθερή κάθε μήνα.
Επικοινώνησε λοιπόν ο κάτοχος του Airbnb με τον πάροχο και με έκπληξή του διαπίστωσε ότι είχαν γίνει πολλά τηλεφωνήματα προς την Κίνα από τη συγκεκριμένη σύνδεση. Μετά το πρώτο σοκ και σε συνεργασία με τους ανθρώπους του παρόχου βρήκαν την άκρη του νήματος. Τι είχε σκαρφιστεί ο κινέζος ενοικιαστής; Συνέδεσε μία απλή τηλεφωνική συσκευή στη δεύτερη θύρα που έχει το κάθε router και έκανε τηλεφωνικές κλήσεις. Ο επισκέπτης έκανε τη δουλειά του και ούτε γάτα ούτε ζημιά.
Μην μπορώντας ο ιδιοκτήτης να κάνει κάτι άλλο, ανέλαβε να πληρώσει τον λογαριασμό. Όσο για τον ζημιάρη πελάτη, είναι δύσκολο να ταυτοποιηθεί, πόσω μάλλον να αναλάβει την ευθύνη των πράξεών του.
Ακολουθείστε το yougogreece.gr στο Google News και στο Facebook