Η Ολυμπιακή Αεροπορία ήταν ένα από τα μεγαλεπήβολα σχέδια του Αριστοτέλη Ωνάση. Βρισκόμαστε στο 1956, όταν ο έλληνας μεγιστάνας διαπραγματεύτηκε με το ελληνικό κράτος και αγόρασε την αεροπορική εταιρεία ΤΑΕ (Τεχνικαί Αεροπορικαί Εκμεταλλεύσεις). Τον Ιούλιο του 1956 πραγματοποιήθηκε η πρώτη πτήση της Ολυμπιακής Αεροπορίας. Ένα ελικοφόρο DC-3 απογειώθηκε από το αεροδρόμιο της Αθήνα και προσγειώθηκε στη Θεσσαλονίκη. Η ιστορία μόλις είχε ξεκινήσει να γράφεται…
Για σήμα της αεροπορικής του εταιρείας, ο Ωνάσης αποφάσισε να βάλει πέντε κύκλους. Τα σχέδιά του, εξάλλου, άγγιζαν και τις πέντε ηπείρους. Υπήρξε όμως κάτι που δεν είχε υπολογίσει. Οι πέντε κύκλοι ήταν κατοχυρωμένοι από την Ολυμπιακή Επιτροπή ως το σήμα-σύμβολο των Ολυμπιακών Αγώνων.
Ο Ωνάσης έκανε, όπως συνήθιζε, έναν ελιγμό. Και όλοι τον αποθέωσαν. Όπως και τότε που ο Αριστοτέλης Ωνάσης είχε έναν απίστευτο διάλογο με έναν κουλουρά. Έτσι, αντί ν’ απορρίψει την ιδέα του και να σκεφτεί κάτι άλλο, αποφάσισε να προσθέσει έναν ακόμη κύκλο. Και από πέντε, έγιναν έξι. Έτσι, δεν υπήρχε πρόβλημα ή τυχόν σύγχυση με το λογότυπο – σήμερα των Ολυμπιακών Αγώνων.
Η Ολυμπιακή Αεροπορία των έξι κύκλων, ήταν γεγονός.
Διαβάστε στο yougogreece.gr
Ευάγγελος Μυτιληναίος: Τρεις ιστορίες που δείχνουν πως ελίχθηκε
Η λίστα με τις 25 συμβουλές επιτυχίας κορυφαίου επενδυτή λίγο πριν πεθάνει
Η διδακτική ιστορία με τα δύο καρπούζια, τον ηλικιωμένο και τον νεαρό είρωνα πελάτη
Ακολουθείστε το yougogreece.gr στο Google News και στο Facebook