Η Celebrity Cruises απευθύνει μια πρόσκληση στην οποία κανένας απαιτητικός ταξιδιώτης δεν θα μπορέσει ν΄αντισταθεί: Επιβιβαστείτε και ανακαλύψτε έναν κόσμο όπου «Nothing Comes Close℠» – «Τίποτα δεν συγκρίνεται» με τις αναβαθμισμένες εμπειρίες και την απαράμιλλη ποιότητα υπηρεσιών που σας περιμένουν σε μια premium κρουαζιέρα. Το «Nothing Comes Close», το νέο brand positioning και brand identity της Celebrity Cruises, έκανε παγκόσμια πρεμιέρα στις 8 Απριλίου. Αφορμή στάθηκαν η ενθουσιώδης υποδοχή του Celebrity Ascent℠ στα τέλη του 2023 και η πολυαναμενόμενη άφιξη του Celebrity Xcel℠ το 2025.
Με στόχο να αιχμαλωτίσει τη μοναδικότητα της Celebrity που συνδυάζει την εξατομικευμένη και προσεκτικά σχεδιασμένη παροχή υπηρεσιών ενός μικρού κρουαζιερόπλοιου με την ποικιλία και τον ενθουσιασμό που προσφέρουν τα μεγαλύτερα κρουαζιερόπλοια, το “Nothing Comes Close” θα αποτελεί τον πυρήνα της νέας τοποθέτησης του προϊόντος της εταιρείας για τα media, τη διαφήμιση, τους ταξιδιωτικούς συμβούλους αλλά και για την εμπειρία επάνω στο πλοίο. Είναι η εγγενής υπόσχεση για premium διακοπές που ικανοποιούν το αίσθημα της εξερεύνησης, που ξεπερνούν τις προσδοκίες και προσφέρουν εμπειρίες που δεν υπάρχουν πουθενά αλλού.
«Οι καλεσμένοι μας μας λένε ότι οι διακοπές με την Celebrity είναι απαράμιλλες. Από την ευσυνειδησία του πληρώματός μας, μέχρι τον ενθουσιασμό που προσφέρουν τα προγράμματα ψυχαγωγίας και οι δραστηριότητες, οι επισκέπτες μας λένε ότι “Nothing Comes Close” – “Tίποτα δεν συγκρίνεται” με τον τρόπο που τους κάνουμε να νιώθουν», δήλωσε η Laura Hodges Bethge, Πρόεδρος της Celebrity Cruises. «Το νέο brand position της εταιρείας μας αναδεικνύει αυτήν την αίσθηση με έναν αξέχαστο και συναρπαστικό τρόπο».
Το brand positioning ζωντανεύει με σαφές και ευφάνταστο δημιουργικό ύφος που αποτυπώνει την ουσία των διακοπών της Celebrity μέσα από την οπτική των επισκεπτών χρησιμοποιώντας το «True Eye View». Αυτό που κάνει τη Celebrity να ξεχωρίζει είναι η οπτική προσέγγιση που έχει σχεδιαστεί για να εξάψει την περιέργεια των επιβατών μέσα από δική τους οπτική και να τους κάνει να νιώσουν ότι ζουν τη στιγμή.
«Δεν είναι απλά μια καμπάνια branding. Είναι όλα όσα είμαστε. Αντιπροσωπεύει την ουσία των στοιχείων που κάνουν τις διακοπές με τη Celebrity Cruises ξεχωριστές», δήλωσε ο Michael Scheiner, Senior Vice President και Chief Marketing Officer της Celebrity Cruises. «Η δημιουργική κατεύθυνση αποτυπώνει και μεταφέρει την ανάταση των συναισθημάτων και τις ευφάνταστες εμπειρίες που απολαμβάνουν οι επισκέπτες από τη στιγμή που επιβιβάζονται στα πλοία της Celebrity Cruises, όπου κάθε λεπτομέρεια υπερβαίνει τις προσδοκίες τους».
Η Celebrity εγκαινιάζει την καμπάνια «Nothing Comes Close» χρησιμοποιώντας full-funnel στρατηγική marketing. Με μια σειρά πρωτότυπων και δημιουργικών μηνυμάτων και αυθεντικού οπτικού υλικού, το «Nothing Comes Close» εδραιώνει τη φήμη της Celebrity μεταξύ των επιβατών ότι είναι η εταιρεία με την οποία συνδέεται κανείς συναισθηματικά, κάτι που την κάνει να ξεχωρίζει από τις υπόλοιπες εταιρείες κρουαζιέρας.
Ακολουθείστε το yougogreece.gr στο Google News και στο Facebook